NESCAFÉ Dolce Gusto wprowadza kawy wegańskie.

NESCAFÉ® Dolce Gusto® wprowadza kawy wegańskie. Oat Flat White i Coconut Flat White od połowy marca dostępne na półkach sklepowych

W 2019 roku wartość rynku roślinnych zamienników mleka szacowano na 191 mln zł i rósł on dwucyfrowo1. Już dziś w polskich sklepach dostępnych jest blisko sto pozycji tego typu napojów. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów Nestlé rozwija ofertę NESCAFÉ® Dolce Gusto® i wprowadza nowe, wegańskie warianty białej kawy w kapsułkach.



W drugiej połowie marca portfolio marki NESCAFÉ® Dolce Gusto® rozszerza się o jednokapsułkowe kawy na bazie napojów roślinnych. Nowe warianty to klasyczne flat white w dwóch wegańskich odsłonach: Oat Flat White na bazie napoju owsianego oraz Coconut Flat White – na bazie napoju kokosowego. W pierwszej kolejności nowości pojawią się na platformach Frisco.pl oraz Allegro, a także stacjonarnie i online w sklepach electro: Euro RTV AGD, Media Expert i Neonet. Od kwietnia będą także dostępne w hipermarketach sieci Carrefour.

„Roślinne zamienniki mleka to bardzo dynamicznie rozwijający się sektor. Także w Nestlé intensywnie inwestujemy w badania i rozwój naszego portfolio w tym kierunku. Obecnie blisko 10% specjalistów zatrudnionych w centrach R&D Nestlé na świecie pracuje właśnie nad innowacyjnymi recepturami żywności i napojów na bazie roślin – komentuje Agnieszka Guzik, Dyrektor Dywizji Napojów Nestlé Polska i dodaje – Bardzo cieszymy się, że NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest jedną z marek, która wpisuje się w ten ważny trend i oferuje pyszne, aromatyczne kawy na bazie napojów roślinnych”.

NESCAFÉ® Dolce Gusto® to wiodący producent kawy w kapsułkach. W swojej ofercie posiada gamę różnorodnych kaw i napojów czekoladowych o różnych smakach i intensywności palenia ziaren. Nowe wegańskie pozycje w portfolio doskonale uzupełniają ofertę marki. Delikatny aromat Oat Flat White przywodzi na myśl prażone płatki owsiane, co sprawia, że znakomicie sprawdzi się do śniadań. Coconut Flat White, którego bazą jest napój kokosowy, zawiera w sobie subtelne nuty kokosa i prażonych zbóż, co czyni ją kawą idealną na popołudnia. Oba smaki występują w wariancie 180ml o średniej intensywności palenia ziaren.

To niejedyne działanie, które potwierdza innowacyjne podejście marki. W ubiegłym roku NESCAFÉ® Dolce Gusto® rozpoczęło #RecyklingDolceGusto – autorski program, dzięki któremu konsumenci mogą oddawać zużyte kapsułki do recyklingu. Dzięki niemu tworzywo sztuczne wykorzystane do stworzenia kapsułek jest poddawane przetworzeniu, podobnie jak fusy po kawie, które służą jako biogaz.


O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz


1 Dane za Nielsen w https://www.rp.pl/Przemysl-spozywczy/310249871-Mleko-roslinne-sciga-sie-z-krowim.html